dijous, 29 de juliol del 2010

cridar o no


Ja hi sóc, tot i què la situació no és pas còmode, fregant la superfície salvatge d'un bloc de ciment, aspre, irregular, trobant l'encís de la voluntat de l'home i de Déu, aixecant el gran llibre de la justícia, i cridant però no sent escoltat.

Uns de vacances, altres en pisos i cases noves, altres en terres llunyanes d'habitual residència, i jo aquí, tots en el meu cor i jo en el d'ells.

Mascotes -- Petons a la meva orella de Lia (una de les meves gossetes i la favorita), Vincent buscant alguna cosa per menjar, i Divina dormint al seu coixí. Muffin (gateta de l'Aleix) adoptada per uns dies fins que torni el seu amo de les terres argentines.

Sensacions -- Calor, tant dintre com fora, volent cridar però sentir-me mut, suant al metro sense aire acondicionat, buscant un nou pis de més llum.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada