divendres, 13 d’agost del 2010

GENT ESTÀNDARD

Podem classificar la gent entre estàndard i no estàndard? Quin és el criteri? Hi ha estadístiques de quants són estàndards i quants no? Els no estàndards són aparentment normals o tenen cert color verdós a la pell? ...
Aquestes i una munió més de preguntes m'han passat pel meu cap quan he vist aquesta tarda una DKV rotulada amb les següents paraules:   ASSOCIACIÓ DONES NO ESTÀNDARDS


Després del meu embolic mental per l'impacte visual de la imatge, la rotulació em donava una sorpresa més, el logotip és una bruixa en un fons de color V amb escombra i "remolí" (suposadament ve a indicar una cadira de rodes). Tornem a la "bruixa". És aquest el símbol de la dona NO ESTÀNDARD?

En realitat és una associació per a dones amb discapacitat i com el món es comporta amb elles. M'ha agradat un parell de frases de la seva pàgina web (www.donesnoestandards.cat) que faré un tallar i enganxar perquè no tenen res a menysprear:

 Per a nosaltres "integrar" vol dir donar a la persona discapacitada físicament, el lloc i la funció que li correspon de veritat, de manera que no sigui un "més a més", sinó que sigui un "més".

Encara que els continguts de la web són del 2006 crec que aquesta associació és ni més ni menys NO ESTÀNDARD.
Una salutació cordial a tots aquells (homes i dones) que malgrat les incapacitats tenen esperit de superació, amb o sense l'ajut de la societat, que per definició la calificarem erròniament com ESTÀNDARD.  Visca els/les NO ESTÀNDARDS!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada